DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Martin
den 11/07-2017 kl. 20.41

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej Djz

Her idag, blev jeg kontakt at en kunde som jeg havde sendt et tilbud til.

I mit mit tilbud havde jeg linket min anbefalings-links, som jeg har fået gennem tiden.

Kunden skriver til mig at de aldrig ville booke mig udfra en kunde udtalelse, som jeg havde fået.

Jeg bliver totalt chokeret, da jeg altid yder en extreme service.

Hvor jeg mødes med kunden og planlægget at til mindste detalje.

Jeg undersøger herefter sagen, og kigger på alle mine koncepter og website, som jeg har lavet gennem tiden.

Jeg kigger på trustpilot under lej-en-erfaren-dj.dk

Jeg er i chok da jeg læser, en anmeldes, fra en kunde jeg aldig har spillet for.

Da jeg nær læser kundes vrede, kan jeg se at de skulle give deres mening til kende om lej en dj ikke lej-en-erfaren-dj.dk

Samt at kunde beskriver et booking bureau, jeg har aldrig været en multi-service jeg har altid være en solo-owner.

Da jeg netop ikke gider det pjat med booking bureau.
" Special de useriøse pengemaskiner, der leger med folks bryllupper.

Hvis du kender mig så er det ikke ment på jer.

Her er kunde anmeldsen.

Får stadig ondt i maven når jeg tænker …

Får stadig ondt i maven når jeg tænker tilbage på oplevelsen af djen til vores bryllup.
Han var alt hvad jeg troede man undgik ved at leje gennem et bureau.
Alt ved vores fest var af højkvalitet, han faldt dermed helt ved siden af, med hans kedelige hverdagstøj, manglende situationsfornemelse og interesse i at personliggøre festen ud fra vores og gæsternes ønsker, han kom for at holde hans og hans elskers egne lille fest!! Vores aftaler med bureaet inden festen kendte han ikke til, og trods dialog inden festen var han tydeligvis ikke interesseret i at efterleve vores ønsker.
Desværre er det ikke kun vores oplevelse, vores gæster bliver ved med at kommentere den dårlige musik og hans utrolig ringe serviceniveau ift. Ønsker. Det irritere mig, jeg ville ønske jeg kunne vælge om.
Håber lej en dj tager ved lære, men jeg tør ikke en anden gang leje en dj uden om et bureau og vil absolut heller ikke anbefale andre dette, formentligt var vi bare uheldige men chancen er ikke værd at tage.

Får stadig ondt i maven når jeg tænker …

Får stadig ondt i maven når jeg tænker tilbage på oplevelsen af djen til vores bryllup.
Han var alt hvad jeg troede man undgik ved at leje gennem et bureau.

Alt ved vores fest var af højkvalitet, han faldt dermed helt ved siden af, med hans kedelige hverdagstøj, manglende situationsfornemelse og interesse i at personliggøre festen ud fra vores og gæsternes ønsker, han kom for at holde hans og hans elskers egne lille fest!! Vores aftaler med bureaet inden festen kendte han ikke til, og trods dialog inden festen var han tydeligvis ikke interesseret i at efterleve vores ønsker.

Desværre er det ikke kun vores oplevelse, vores gæster bliver ved med at kommentere den dårlige musik og hans utrolig ringe serviceniveau ift. Ønsker. Det irritere mig, jeg ville ønske jeg kunne vælge om.

Håber lej en dj tager ved lære, men jeg tør ikke en anden gang leje en dj uden om et bureau og vil absolut heller ikke anbefale andre dette, formentligt var vi bare uheldige men chancen er ikke værd at tage.

Jeg vil bede lej en dj, om at få deres kunde til at fjerne deres anmeldes fra mit ry!

Hvilket jeg faktisk lever af.

Få dem til at skrive deres vrede på deres egen side.
" Jeres kunde jeres problemer "

med vrede hilsener Martin Ølgaard

53686206

5 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 5
Gå til side: 1

Positive stemmer

Palle

Vis alle
Negative stemmer

Svar #1: Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Michael
den 11/07-2017 kl. 21.31

Stem op 1 Stem ned 0

Kan godt se det er sløjt for dig. Men igen.... tror kunden har forvekslet dig og lej en dj. Jeres navne ligger tæt. Så ring til "lej en dj" og find ud af det med dem og kunden. Mener ikk det er i andres interesse at et firma har fået en dårlig anmeldelse. Føler lidt du bare vil hænge dem ud, herinde på en død platform. Go aften derude

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Palle
den 12/07-2017 kl. 15.28

Stem op 0 Stem ned 0

Tag da fat i Trustpilot, det er dem som skal udrede sagen.
Forstår heller ikke hvad indlægget skal herinde.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Søren
den 12/07-2017 kl. 17.04

Stem op 0 Stem ned 0

Glem at tage kontakt til Trustpilot. De vi bare forsøge at blokke dig for et abonnement. Alle almindelige firmaer der ikke vil betale, accepterer man ukritisk tilsvining af. Berettiget eller uberettige. Betaler du, kan man få lov til at fifle sig til en fin rating.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #4: Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Søren
den 12/07-2017 kl. 17.57

Stem op 0 Stem ned 0

Nå det gør det så alligevel. Trustpilot er ved at kigge på om den nu kan valideres. Hvem der har mukket ved jeg ikke. Om det er dig Martin vil være særdeles forståeligt. Og havde nogen ikke brokket sig havde jeg. Trustpilot er en offentlig gabestok, hvor dem der vil betale sig fra det kan slippe = de rene gangstermetoder.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #5: Falsk anmeldser lej en dj

Skrevet af Alexander
den 17/08-2017 kl. 11.51

Stem op 0 Stem ned 0

Fanme træls.
Har du været i dialog med dem, så det kunne blive bragt i orden?

Mvh. Alexander Wiberg
Dansk DJ Service / www.ddjs.dk

Dansk DJ Service - www.ddjs.dk
www.NAWI.dk // Udlejning af prof. PA+lys

5 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 5
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR