DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DJ-udstyr

Fra controller til Pioneer-pult

Skrevet af Morten
den 06/04-2016 kl. 13.43

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej alle,

Tiden er kommet til at jeg skal investere i en Pioneer-pult. Jeg har altid spillet på controller, men har måtte indse at der er for meget bøvl med transport og opsætning af udstyret, når jeg spiller på klubber.

Jeg har haft kig på nogle CDJ850'eren og en DJM700, men jeg er fortsat lidt i tvivl om det er den ideelle model at øve på. Jeg tænker at de som minimum skal kunne håndtere USB'en og så skal det være til den rimelig pris (5-8.000 kr.).

Hvad mener I? Hvilken model skal jeg købe? Spiller udelukkende på klubber, der spiller elektroniske genrer, hvis det gør nogen forskel.

Tak på forhånd

1 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 1
Gå til side: 1

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Svar #1: Fra controller til Pioneer-pult

Skrevet af Jon
den 19/05-2016 kl. 13.04

Stem op 0 Stem ned 0

CDJ 850 er fine.

Pioneers DJM mixere er ikke andet end digitalt lejetøj som flaskehalser ethvert godt lydsystem. De burde forbydes på natklubber med hundedyre lydsystem installationer hvis du spørger mig.

Go efter brugt en Allen & Heath Xone62 i stedet. Langt bedre lyd - specielt til elektronisk musik med sine analoge filtre.

Spørg enhver "ægte" elektronic-DJ om han/hun fortrækker Pioneer eller A&H ? Medmindre Pioneer er "i lommen" på DJ'en, så er det A&H der er foretrukket. Eller Formula Sound såvel som Hi-level Rotary mixers

De gange jeg har haft en Pioneer DJM-800 mixer på mit LooneyBin/D-PAC lydsystem, har jeg bare ikke kunnet blive helt tilfreds med lydkvaliteten. Det bliver jeg med en A&H, Hi-Level, Formula Sound, Vestax mixer.

Mvh. Jon Pejtersen
www.dpaservice.dk

1 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 1
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR