DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Musik Produktion

Problemer i Maschine

Skrevet af Nichlas
den 18/07-2015 kl. 21.55

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej DJz

Har lige anskaffet mig en Maschine Studio MK2, og efter at have ventet i evigheder på at få downloaded alt software og installeret det, kan jeg ikke få noget lyd ud af mine højtalere uden ekstern lydkort.

Jeg kan ikke få nogen lyd ud af computeren i Maschine, selvom den i programmet og på midi-controlleren registrerer at der bliver spillet lyd, så kommer der ikke noget. Lyden virker dog fint i alle andre programmer, og når jeg har Maschine åbent, kan jeg også høre lyden når jeg skruer op og ned for volumen.
Har rodet med Audio / Midi opstæningen, og kan ikke få noget lyd ud når den er i Wasapi mode, eller ASIO4All - lyden virker dog ligeså snart jeg tilslutter mit Steinberg UR22 eksterne lydkort, og vælger dette i Audi/Midi opsætningen.

Har installeret det på Bootcamp i Windows 7 da jeg gerne vil køre det med FL Studio - det bør vel ikke gøre en forskel om jeg installerer det på Mac OS ?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg nødigt vil tilslutte min UR22 hver gang jeg skal producere noget i/på Maschine !

Der er ikke skrevet svar til dette emne

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR