DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DJ Software

Itunes UK/US

Skrevet af Brian
den 04/12-2014 kl. 11.09

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej Djs.

Jeg er nu ved og være lidt træt af det lille udvalg der er af musik i itunes. Bruger dog også andre services men itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) gør det bare så meget nemmere for mig da jeg ligger det i mapper og så har jeg det i serato.

Men kan se både uk og us udvalg i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) er langt større. Har i den forbindelse fundet flere sider der fortæller hvordan man kan oprette en uk eller us konto via falsk navn og adresse. Og uk el us gavekort til itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) istedet for kreditkort. Og at enheden itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) kører på kan have op til 5 konti af gangen.

Men hvad jeg ikke helt kan se mig frem til er. Har jeg så al musikken samme sted fra alle konti eller vil jeg skulle skifte imellem kontierne for at høre musikken købt de forskellige steder?

Og kan se flere steder hvor advokater har udtalt der ikke skulle være noget ulovligt i dette. Men hvad med ift dj brug? Kan det give nogle ekstra problemer når musikken ikke er købt fra danmark?

Vh Brian

3 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 3
Gå til side: 1

Positive stemmer

Steen

Vis alle
Negative stemmer

Svar #1: Itunes UK/US

Skrevet af Brian
den 04/12-2014 kl. 11.11

Stem op 1 Stem ned 0

http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-oprettelse-af-amerikansk-itunes-konto/

lige et link.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Itunes UK/US

Skrevet af Thomas
den 01/02-2015 kl. 21.45

Stem op 0 Stem ned 0

du får alt musikken ned på din maskine og kan bruge den uden problemer!

*MØ||ER

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Itunes UK/US

Skrevet af Mark
den 09/02-2015 kl. 12.48

Stem op 0 Stem ned 0

Der er en enkel måde at lave en itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) USA KONTO Hvis du er uden for USA !!

1. Ja, kan du gøre det hvor som helst uden for USA - Jeg er dansk
2. Ja, kan du have mere end én konto til forskellige app stores selvom 3. 3. Apple siger, at du ikke kan (ligesom en amerikansk konto og en i dit land)
4. Ja, din iPhone (eller iPad for den sags skyld) kan være logget på en af dine konti og hente fra nogen så godt.
Du skal bare nødt til at følge et par skridt....

3 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 3
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR