DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Indbrud for 250.000!

Skrevet af Lars
den 25/11-2014 kl. 19.22

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hey DJs,

En i mit netværk har desværre oplevet indbrud på sit lager, lige op til julesæsonen. Det har resulteret i tab for 250.000kr!

Jeg kopierer opslaget ind her, hold gerne øjnene åbne - der er dusør på 30.000kr!

EFTERLYSNING / DUSØR 30.000 KONTANT: Claus og jeg har natten til fredag d. 21/11 mellem 02.00 - 06.00 fået tømt vores lager i Brøndby for næsten 250.000 i værdier. Det drejer sig om spiritus, dj anlæg og højtalere.
Vi har desværre vished om, at det er personer i vores netværk der er involveret, da indbruddet ikke kan være sket uden man i forvejen har kendskab til os. Desuden er der omstændigheder der tydeligt viser, at en eller flere personer, involveret i indbruddet, har været på vores lager før. Udover vores egne ting, lå vi inde med et stort spirituslager for en kunde. Det sætter os fuldstændig tilbage til minus 100 efter 4 måneders hårdt arbejde i vores nye samarbejde, og vi kan ikke beskrive hvor ondt det gør, at man skal udspørge tætte venner af den simple grund at udelukke dem fra dette tyveri. Vi må med håb i stemmen bede til, at vores venner eller samarbejdspartnere i branchen får tilbudt et stort parti spiritus eller anlæg rigtig billigt, og vil kontakte os hvis de gør. Som skrevet så udlover vi en kontant dusør på 30.000 kr til den eller de der kan komme med oplysninger i sagen der fører til opklaring.
Det drejer sig om:
- En række EV højtalere
- Pult fra Pioneer med 2x CDJ2000 og 1x DJM2000
- Ca. 700 flasker spiritus: Primært Smirnoff Black, Johnnie Walker Black, Tanqueray, Tanqueray Ten, Ketel One og Baileys.
Vi vil samtidige gerne give frit lejde til på onsdag d. 26/11 til at levere tingene tilbage. Der videregiver vi det video overvågning vi er i besiddelselse af.
Har du kendskab til hvem det måtte være, lover vi selvfølgelig fuld anonymitet og diskretion.

https://www.facebook.com/damse/posts/10152586752237753?fref=nf

Der er ikke skrevet svar til dette emne

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR