DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DJ Software

Serato vs Yosemite

Skrevet af Dan
den 22/11-2014 kl. 09.16

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hejsa
Jeg har en Macbook pro md102 og har et pioneer sx bræt, det har kørt 100% fejlfrit siden den dag jeg købte brættet men efter jeg har opdateret til det nye Yosemite oplever jeg at serato ind imellem fryser et 1-2 sekunder og nogen gange begynder den at spole frem i det nummer man spiller UDEN at jeg rør ved brættet eller ved mac'en.

Er der andre der evt har fået samme problem og kender en løsning, udover selvfølgelig at bare gå tilbage til tidligere software på mac'en som virkede

på forhånd tak

3 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 3
Gå til side: 1

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #1: Serato vs Yosemite

Skrevet af Martin
den 22/11-2014 kl. 19.14

Stem op 0 Stem ned 0

En ret god tommelfinger-regl er, IKKE at opdatere før Serato skriver på deres side at de nu understøtter de nye OSX (Y) .. Jeg har dog selv kørt med Beta af både yosemite og Serato, så det kan altså godt lade sig gøre, men det er farligt, hvis det er den eneste arbejdscomputer man har

Martin Maagaard
Play-2 Lyd & Lys

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Serato vs Yosemite

Skrevet af Casper
den 23/11-2014 kl. 06.53

Stem op 0 Stem ned 0

Hvis man kigger på seratos forum, så er du ikke den eneste som har oplevet netop den fejl.
Det ser dog ikke ud til at være at generelt problem. Jeg er selv lige kommet hjem fra nattens job, hvor jeg har kørt Serato DJ på min Mac med Yosemite - ingen drop-outs eller andre underlige ting.

Buddy Holly // Silkeborg
Play-2 Lyd & Lys

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Serato vs Yosemite

Skrevet af Dan
den 24/11-2014 kl. 20.16

Stem op 0 Stem ned 0

Ja jeg ved godt at man ikke bør opdatere før der er blevet sagt god for at det er kompatibelt, men kan læse på pioneer's side at de faktisk heller ikke ved om driverne til alle deres produkter er kompatible med Yosemite så det kan lige så godt være driverne som fucker lidt engang imellem

Men det hele kørte perfekt i lørdags, så hvad det lige er der sker ved jeg ikke rigtig, nogen gange driller det lidt og andre køre det som hans i grete

3 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 3
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR