DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DJ Software

Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Peter
den 02/10-2014 kl. 09.37

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej alle

Jeg har lidt spørgsmål/problemer med recordbox på min Mac.

Jeg er helt grøn og har blot installeret Recordbox 3 som skal samarbejde med mit Itunes.

Mit problem er at min musik i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) er organiseret i spillelistemapper, hvor f.eks mappen pop indeholder spillelisterne pop 2010, 2011, 2012 osv.

Problemet er at jeg ikke kan folde disse mapper ud i Recordbox. Burde det ikke være muligt blot at benytte sig direkte af itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) spillelister der ligger i mapper? itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) spillelister der ikke ligger i mapper fungerer fint i RecordBox. Hvis jeg importerer dem via Sync manager kan jeg pludselig godt folde dem ud, men det kan da ikke være rigtigt?

Det skal siges at mit itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) bibliotek ligger på en disk nr2 som jeg har installeret i stedet for dvd-drevet i min MacBook Pro. Kan dette have indflydelse?

MVH Peter Hvedstrup - www.disco-flex.dk

6 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 6
Gå til side: 1

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #1: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Hans
den 02/10-2014 kl. 12.41

Stem op 0 Stem ned 0

De playlister du har liggende i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) kan tilgås via Bridge i RekordBox. Parallelt med at tilgå playlister via Brigde, kan du selv oprette egne RB-playlister i RekordBox. RB-playlisterne er de eneste du kan tilgå fra dine afspillere.

Første skridt er at du via bridge blot trækker dine playlister fra itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) over i RekordBox playlisterne. Jeg har gjort det sådan at jeg i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) har en hovedfolder der indeholder SAMTLIGE mine playlister. Så kan jeg trække alle playlister over i RekordBox på en gang. Mine playlister er organiseret i et større hierarki, med flere niveauer.

Hvis du har et hierark du via Bridge trækker over i RekordBox, så vil præcist det samme hierarki optræde i RekordBox. Du kan via dine afspillere navigere i dette hierarki af playlister.

Venlig hilsen, Hans Lynnerup
Mobildiskotek Limelight

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Peter
den 02/10-2014 kl. 13.24

Stem op 0 Stem ned 0

Tak for svaret Hans.

Det der undrer mig er at jeg ikke kan "folde" mine spillelistemapper ud i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) view'et i RB før disse er importeret. Er dette ikke en fejl?

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Jacob
den 02/10-2014 kl. 17.15

Stem op 0 Stem ned 0

Nej, desværre..
Det er meningen at det skal importeres i RekordBox før afspilning.

Men bare rolig, du er ikke den eneste der brokker dig over RekordBox! Jeg håber inderligt de får nogle kompetente folk på banen, efter salget af Pioneer DJ..

Jacob Fredsgaard
DJ og Vildhedsambassadør!

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #4: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Hans
den 02/10-2014 kl. 22.33

Stem op 0 Stem ned 0

Ja der er et par små uhensigtsmæssigheder hvis man sammenligner med fx Traktor, Serato og VDJ. Men man skal huske på at RekordBox er baseret på en helt anden filosofi.

Jeg har nu i et par år afviklet 100% via RekordBox. Det er aldrig gået ned, det kører klippestabilt. Så kan jeg godt leve med et par uhensigtsmæssigheder. For andet er det ikke som jeg ser det.

Venlig hilsen, Hans Lynnerup
Mobildiskotek Limelight

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #5: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Peter
den 03/10-2014 kl. 11.23

Stem op 0 Stem ned 0

Ok, mange tak for jeres svar.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #6: Recordbox 3 og Itunes Playlistemapper

Skrevet af Mark
den 11/02-2015 kl. 12.33

Stem op 0 Stem ned 0

Sync Manager vil give dig mulighed for at eksportere spillelister i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) og rekordbox til USB-enheder i en opdateret status.
Synkronisering med iTunes-biblioteket
Når iTunes-biblioteket er synkroniseret, kan oplysninger i iTunes-biblioteket bruges problemfrit på rekordbox.
De synkroniserede iTunes-spillelister opdateres og vises i [iTunes] i trævisningen.
Spor i de synkroniserede spillelister automatisk analyseret af rekordbox, og deres kunst og bølgeform vil blive vist.
Synkronisering med en anordning
Når en enhed er synkroniseret, er de afspilningslister, du har valgt eksporteret til enheden med de opdaterede oplysninger.
Stikord, slog holdninger og vurderinger opdateres DJ spiller også kan importeres tilbage til rekordbox.

6 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 6
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR