DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Ny udlejning shop

Skrevet af Søren
den 24/09-2014 kl. 12.18

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej alle Disko, lyd og lys folk..

Ny udlejnings side www.mixproudlejning.dk kom gerne med indput og kritik det eneste der ikke køre endnu er online betaling med siden er sat op til at man kan afgive en ordre via bank overførsel eller kontant ved afhentning..

På forhånd tak.
(PS. det er min første shop så det er lavet lidt som et projekt for mig)

JS. Pro Lys & Lyd
www.jsproduction.dk

2 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 2
Gå til side: 1

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #1: Ny udlejning shop

Skrevet af Jonas
den 24/09-2014 kl. 15.09

Stem op 0 Stem ned 0

Afrund din indre boks (den hvide) så man ser noget mere af dit baggrundsbillede.
og et godt råd er at opdele dine grupper med udstyr.
fx.
Lyd
- dj pulte
- højtalere
Lys
- Movingheads
- Røgmaskiner
Div
- Av udstyr
- Scene

Så der bliver mere overskueligt i stedet.

ps.
Har dig og morten slået jer sammen ?

Jonas Mogensen
www.facebook.com/Sunriselightning

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Ny udlejning shop

Skrevet af Brian
den 24/09-2014 kl. 18.55

Stem op 0 Stem ned 0

Hej Søren..

Lige en smule feedback, Kig først din side igennem, en del stavefejl, så blandt andet flere steder hvor der stod lyd men hvor der skulle have stået lys. Og generelt er der små stavefejl hvilket kan ved en del kunder fjerne en del af troværdigheden.

Synes også beskrivelsen af produkterne kan være lidt mærkelig, på nogle af tingene skulle jeg langt ned i teksten for at finde navnet på produktet man lejer. Og på nogle ting kunne jeg hverken finde model nummer eller navn på det man egentlig lejede.
Ønsker i og leje ud til professionelle så skal det være langt nemmere og se hvad det man lejer er, ønsker i og leje til private uden nogen erfaring eller viden inden for området skal i også være bedre til og fortælle hvad effekten kan. Skal et par unge mennesker eks leje ind til en 18 års men uden nogen videre baggrundsviden, så står der eks godt nok hvor mange w de forskellige effekter er på, men skriv eks ved de forskellige lyspakker at de kan op til eks 200 mennesker i forsamlingshus, eller lign så folk uden viden omkring dine produkter har en bedre ide om hvad de skal have fat i til præcis deres fest.
Der er så også generelle små fejl. Kunne se der var eks 2 lyspakker der i teksten på hovedmenuen ser ens ud, den ene "lyspakke 2 stk led effekter" og den anden hedder præcis det samme men koster 100 kr. mere. Kan godt se på billedet hen over at der pludselige er en røgmaskine med i denne pakke men måske det også skulle stå i overskriften, altså hvad pakken indeholder.
I mange af pakkerne står også der er en røgmaskine med i men skriv lige hvilken da det også kan være interessant, og så kan jeg ikke se nogen steder om det er med eller uden væske. Kan også for nogen være interessant...

2 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 2
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR