DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Elev i nattelivet?

Skrevet af Jonas
den 23/09-2014 kl. 19.10

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hey alle derude

Jeg er netop igang med at tage en forkortet udgave af HG, som et led i at finde ud af hvad jeg egentlig vil med mit liv, og ende med at arbejde med.
Jeg har muligheden for at tage en elevplads, er ikke sikker på hvad jeg vil, men der er nogle ting som har min interesse: nattelivet og lave projekter.
I min tid som garder ved Den kongelige livgarde, var jeg formand for udvalget der skulle stå for og planlægge blå fest, en fest for +250 mand og et budget for over 500.000. Det var noget jeg syntes var fedt, da det havde novet med nattelivet at gøre, samt det var et projekt. Er rimelig sikker på jeg skal lave novet med projekt, da ensformigt arbejde keder mig.

Men nu til mit spørgsmål: Ud fra de muligheder jeg har, og hvad min interesse er som beskrevet ovenfor, vil det være godt for mig at tage en elevplads som eventkoordinatorelev? Eller måske mere at læse projektledelse på cbs?

Det jeg spørger om fra jer, er om i kender noget til udannelsen og vil det være noget for mig?

2 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 2
Gå til side: 1

Positive stemmer

Morten

Vis alle
Negative stemmer

Svar #1: Elev i nattelivet?

Skrevet af Joachim
den 23/09-2014 kl. 20.47

Stem op 1 Stem ned 0

Hej Jonas.

Jeg vil anbefale dig at kigge på CBS uddannelse HA projektledelse. Selv læser jeg 3. semester på denne uddannelse, og er godt tilfreds med den. Du lærer en masse teoretisk viden omkring projekter generelt. Ikke noget som er direkte forbeholdt events, men som du med gode muligheder kan koble bindeled til.

Man kan dog ikke komme uden om at CBS og udannelse som projektleder ikke nødvendigvis gør dig til en projektleder den dag du træder ud fra universitetet. Det kræver derimod hårdt arbejde, stor flid, og ikke mindst planlægning og eksekvering af en masse projektor. Et relevant studiejob er derfor alfa omega for at du vil få succes fra dag 1 du er færdig på studiet (set ud fra mit eget perspektiv).

Jeg undersøgte selv mulighederne omkring uddannelsen som eventkoordinatorelev, men måtte konstatere at jeg om 10 år var bedre stillet med et stykke papir fra CBS, og forhåbentligt nogle gode referencer på mit CV.

Hvad du dog gør i sidste ende er helt op til dig selv. Det vigtigste er at man vælger en uddannelse som man kan se sig selv i, og som man godt kan lide at stå op til vær morgen. Dog er der selvfølgelig også dårlige dage ind imellem

Du skal være mere end velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål.

// Joachim

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Svar #2: Elev i nattelivet?

Skrevet af Jacob
den 24/09-2014 kl. 08.33

Stem op 0 Stem ned 0

Jeg læser Leisure Management på UCSJ i Roskilde, som også beskæftiger sig med meget af det samme.. Vi har blandt andet kurser som Event Management, International Project Management, Strategic Marketing, Leisure Marketing, Branding og Personal Leadership, som alle er meget brugbare i forbindelse med planlægning og afvikling af større arrangementer.
Derudover følger der en del økonomi med, som også er rigtigt godt at have en basal viden omkring, hvis man vil arbejde med projekter, events og lignende.

Jacob Fredsgaard
DJ og Vildhedsambassadør!

2 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 2
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR