DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Tag jobbet?

Skrevet af Casper
den 18/09-2014 kl. 18.38

Positive stemmer

Søren

Vis alle
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej der ude.
Sagen er den at jeg altid har gået og små drømt om at komme ud og spille foran en stor forsamling.

Jeg er med i et fest udvalg der skal holde en stor fest med spisning samt fest efter maden. Vi satser på ca 150-200 gæster men vi mangler en dj til at spille og jeg ser min chance for at spille og få en på opleveren. Men har aldrig vært ude og spille før. Kun utallige timer der hjemme og for en små mængde venner. Har mit eget grej jeg kender ud og ind. Samt stedet har et super godt og stort PA anlæg. Men hvad tænker folk om dette..

Skal jeg kaste mig ud i opgaven eller lade en hyret dj klare den også måske bare kigge ham lidt over skulderen ??
Aldersgrupper er 22-30 år

4 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side: 1

Positive stemmer

mikkel
Lars
Daniel

Vis alle
Negative stemmer

Svar #1: Tag jobbet?

Skrevet af Jonas
den 18/09-2014 kl. 18.43

Stem op 3 Stem ned 0

hyr en dj der har erfaringen, og forklar ham inden din situration, og kig ham så over skulderen

Jonas Mogensen
www.facebook.com/Sunriselightning

Positive stemmer

Steen
mikkel

Vis alle
Negative stemmer

Svar #2: Tag jobbet?

Skrevet af Søren
den 18/09-2014 kl. 19.21

Stem op 2 Stem ned 0

En blanding ville være min anbefaling. Du er "gæste DJ'en" der får en time midtvejs, og det fortæller i selvfølgelig ham i hyrer. I skal jo lære det, på et eller andet tidspunkt. Så hop ud i det med hovedet forrest.

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Svar #3: Tag jobbet?

Skrevet af Søren
den 18/09-2014 kl. 20.26

Stem op 0 Stem ned 0

Det er "lovligt" ikke at være top-dollar, når man er gæste-optrædende. Og så ligger der noget udmærket fornuft i at du flyver selv 110% i et afgrænset tidspunkt. Små fodfejl tilgives og du udlever det du gerne vil. Det var der vi andre startede med vores musk (dengang var det så at spille selv, men analogien burde være den samme). Og hvis i ellers har en ordentlig DJ på, kan han nemt reparere hvis du skulle have kludret et nummer eller to. Og - ikke mindst - du prøver kicket, uden at stå med et grufuldt ansvar, og du kan så selv - med fornøden selvkritik in mente - vurdere om du spiller op med den proffessionelle! Good luck.

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Svar #4: Tag jobbet?

Skrevet af Casper
den 18/09-2014 kl. 20.30

Stem op 0 Stem ned 0

Tak. Det lyder som den helt rette ide. Jeg tror jeg vil arbejde frem mod dette

Casper.. Hjørring/Nordjylland..

4 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR