DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Studenterkørsel - et nyt spændende koncept, som du kan være med til, at udvikle!

Skrevet af Simon
den 02/09-2014 kl. 19.49

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Mine damer og herrer.

Jeg har valgt, at skabe et koncept med en samarbejdspartner. Vi har i dag over 28 studenterkørseler fordelt over sjælland (primært nordsjælland og københavn/omegn) Konceptet byder på mange muligheder, som idag overgår de fleste forventninger.
Målet er, at blive Danmarks mest eftertragtet bookingsite. Vi har i samarbejde med en række leverandører fået muligheden for, at tilbyde ALT hvad der kan forestilles, at være til stede på en studentervogn - alt sammen muligt, at tilkøbe til sine pakkeløsninger. Sikkerhed, er et keyword for os, og sikrer derfor alle stundertervogne med professionel bemanding.

Her kommer du/I ind i billedet. Da hverken jeg, eller min samarbejdspartner kan dække 28+ studenterkørseler over 2 uger, har jeg brug for jeres hjælp. Er du/I dem, som har et drive for, at skabe en fest. Har du/I ambitioner for, at bidrage en virksomhed der er i stigende vækst konstant? Så er du muligvis ham/hende vi leder efter!

Du behøver ikke være en eftertragtet DJ, men vi ser gerne, at du har forstand på, at spille.

Jobbene bliver naturligvis lønnet. Lyder det som noget for dig?

Venligst skriv en mail på følgende mail: Simon_nielsen313@hotmail.com
- Navn/Firmanavn, DJ Baggrund, Alder, Område (postnummer), telefon ect.

Jeg har valgt, IKKE at offentliggøre projektets navn endnu, da vi til næste år relancerer os med nyt navn & bred markedsføring i 2015.

18+

Simon B. Nielsen

Play Hard - Go Pro

Der er ikke skrevet svar til dette emne

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR