DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Jeg søger...

Butik med prøve muligheder

Skrevet af Mie
den 08/03-2013 kl. 00.37

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Søger en lyd butik, hvor det er muligt, at afprøve et større udvalg af hørebøffer omkring Sydsjællands område - ellers nogen anbefalinger i KBH området???

Evt. 4Sound eller Åge måske??
Håber I kan hjælpe med nogle bud

www.facebook.com/djgonggong
Mainstream DJane

22 svar fundet. Viser resultater fra 16 til 22
Gå til side: 1 2

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #16: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Kaspar
den 09/03-2013 kl. 11.19

Stem op 0 Stem ned 0

Hvis prisen er underordnet så Ultrazone signature DJ og jo de er faktisk bedre end alle andre DJ hovedtelefoner på markedet! Til Bent alle ultrazone hovedtelefoner kræver tilspilling ligesom de fleste andre virkeligt professionelle hovedtelefoner ...

Ægte vinyl hele vejen.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #17: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Kaspar
den 09/03-2013 kl. 11.25

Stem op 0 Stem ned 0

Bent Zimmermann skrev:
Ultrazones hovedtelefoner kommer slet ikke i nærheden af nogle af de øvrigt nævnte men de er billige og man får meget for pengene. Men når der er så specielle forhold så er det en god ide at prøve dem først

Bent Zimmermann
www.DISKOBIL.dk

Jeg forstår ikke. hvad du mener med at de er billige ... Ultrazone laver generelt dyrere hovedtelefoner end de fleste nævnte mærker her i tråden - ok de har billige modeller, men minimum må være et sæt Dj Pro - og i virkeligheden gerne et par 900 pro eller bedre. Lydmæssigt slår et par 900 alle de hovedtelefoner nævnt indtil videre i tråden.

Ægte vinyl hele vejen.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #18: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Mie
den 09/03-2013 kl. 15.32

Stem op 0 Stem ned 0

Okay guys - tusind tak for jeres inputs - super lækkert med lidt hjælp og vejledning.

@Kasper, tror vi lader debatten ligge her, inden den udvikler sig. Det er og bliver en smags sag hvilke bøffer, der fungerer bedst, da vi alle samme er forskellige.

Go weekend til jer derude

Mainstream DJane

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #19: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Bent
den 10/03-2013 kl. 22.35

Stem op 0 Stem ned 0

Jeg har retfærdigvis ikke prøvet de dyrere Ultrazone. I øvrigt ville jeg da overveje in ear. kører jeg selv med og det beskytter også dine ører

Bent Zimmermann
www.DISKOBIL.dk

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #20: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Mie
den 11/03-2013 kl. 00.35

Stem op 0 Stem ned 0

Jeg har form støbte in ear ørepropper, med forskellige filter typer - kører med meget stor dæmpning lige pt. men min øregange er ikke så store, så bliver hurtigt træt i ørerne af at have dem på.
Men ja, det er da klart en mulighed..... men hvordan fungerer in ear monitors, kontra at lydmæssigt vil lyden jo være direkte i øret og ikke f.eks. blive dæmpet i forhold til hvis man har en øreprop i mellem membranen og øregangen som i en kop f.eks???

Mainstream DJane

Positive stemmer

Mie

Vis alle
Negative stemmer

Svar #21: Butik med prøve muligheder

Skrevet af John
den 11/03-2013 kl. 00.47

Stem op 1 Stem ned 0

Mie Petersen skrev:
Jeg har form støbte in ear ørepropper, med forskellige filter typer - kører med meget stor dæmpning lige pt. men min øregange er ikke så store, så bliver hurtigt træt i ørerne af at have dem på.
Men ja, det er da klart en mulighed..... men hvordan fungerer in ear monitors, kontra at lydmæssigt vil lyden jo være direkte i øret og ikke f.eks. blive dæmpet i forhold til hvis man har en øreprop i mellem membranen og øregangen som i en kop f.eks???

Mainstream DJane

Hvis du tænker på trådløs in-ear, har alle systemer indbyggede limiter som begrænser hvor meget du kan "tæske" ind i ørerne.
Jeg har så oplevet, at nogle fjolser har fundet ud af hvordan man de-aktiverer denne limiter, og dermed kan spille helt vildt højt på deres in-ears. Når de så oveni SKAL og VIL have gammeldags monitor, kan man selv regne ud hvor øreblødende højt disse monitorer skal spille for at fjolset kan høre dem oveni .... uha uha. Dette problem bliver så til et publikums problem, da fronten så skal spille endnu mere afsindigt højt for at overdøve disse sindsygt høje monitors.

Jeg synes helt klart du skal prøve at låne/leje et sæt in-ear system og afprøve om det er noget for dig, og da du allerede har fået lavet aftryk til dine formstøbte høreværn, må du kunne få fremstillet et sæt formstøbte in-ears billigt.

PAS PÅ JERES ØRER .... I HAR KUN ÉT FORSØG, OG NÅR DET ER GÅET GALT KAN DET IKKE REPARERES !!!!

John Larsen
http://www.facebook.com/pages/SR-Lyd/149761235175215?ref=hl

Positive stemmer

Mie

Vis alle
Negative stemmer

Svar #22: Butik med prøve muligheder

Skrevet af Bent
den 11/03-2013 kl. 09.50

Stem op 1 Stem ned 0

Jeg kørte ofte med monitor inden jeg gik over til in-ear men med in-ear blev det overflødigt. Særligt efter jeg fik Zone 92 mixeren der også har en split cuefunktion m.v. Det er rigtigt at lyden er mere direkte men der skal heller ikke gaines så meget op da der ikke er noget "spild".

Bent Zimmermann
www.DISKOBIL.dk

22 svar fundet. Viser resultater fra 16 til 22
Gå til side: 1 2

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR