DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DJ Software

Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Jannik
den 08/09-2012 kl. 05.04

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hej. Har netop købt ny macbook, og har importeret hele mit itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) bibliotek over på den nye comp, intet problem der.

Men når jeg åbner itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) inde i selve traktor, så får jeg den røde bjælke i bunden med fejl, om at den ikk kan finde tracket. Kan se alle mine sange, men det kan ikke finde dem. Det sjove er så at hvis jeg lige går ind i mit iTunes, finder sangen jeg vil loade i traktor, spiller 1-2sec af sangen I ITUNES, og går tilbage til traktor og refresher, så kan den godt finde den sang jeg netop har afspillet i itunes.

Det altså somom jeg skal afspille samtlige sange i mit iTunes, før traktor kan finde dem. Håber i forstår mit problem.

Nogen der har et bud hvad jeg skal gøre?

8 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 8
Gå til side: 1

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #1: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Claus
den 08/09-2012 kl. 10.48

Stem op 0 Stem ned 0

Har du installeret nyeste quicktimer på din mac ?

Claus Flid www.facebook.com/ClausFlid
www.facebook.com/DanskDJUndervisning

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Jannik
den 08/09-2012 kl. 13.33

Stem op 0 Stem ned 0

Altså når du skriver Quicktimer, er det så som i Apple Quicktime?

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Claus
den 08/09-2012 kl. 18.07

Stem op 0 Stem ned 0

Ja. Få det installeret. Så BURDE det køre. Hvis du altså samtidig har autoriseret musikken med din nye Mac. Dvd du skal bare logge ind på din itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) konto. Så spørger den automatisk.

Claus Flid www.facebook.com/ClausFlid
www.facebook.com/DanskDJUndervisning

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #4: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Peter
den 08/09-2012 kl. 19.54

Stem op 0 Stem ned 0

Slet din ITuneslibrary.xml fil fra itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) mappen. Genstart derefter itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) og derefter start traktor igen. Det burde gøre tricket.

MVH Peter Hvedstrup - www.disco-flex.dk
Nu med røde bundkasser

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #5: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Jannik
den 09/09-2012 kl. 14.47

Stem op 0 Stem ned 0

Hej igen.

#3, computeren er HELT ny, og har derfor Quicktime Player, kan ikk finde noget opdatering på det, så går udfra det er nyeste version. Computeren er trods alt kun 3 dage gammel.

#4, Tak for du gider hjælpe, men det løste desværre ikke mit problem. Får stadig samme meddelse, og skal stadig først ind i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) og afspille sange før Traktor kan finde den.

Hmm, er sgu ikk meget for at få slettet alle min spille lister osv, så der må da være nogen der har haft samme problem? Kom glad

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #6: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Peter
den 10/09-2012 kl. 09.05

Stem op 0 Stem ned 0

Lyder meget mærkeligt.

Jeg har netop lavet samme manøvre, og der var problemer med at finde sangene, da mit itunes-bibliotek nu ligger på harddisk nr. 2 i min Macs optibay. Ved at slette .xml filerne i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) mappen laver itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) en ny. Derefter er det blot at gå ind i traktor, og under indstillinger peje på den nye .xml fil.

Hvis dette ikke virker er jeg desværre lidt lost.

MVH Peter Hvedstrup - www.disco-flex.dk
Nu med røde bundkasser

Positive stemmer

Henrik

Vis alle
Negative stemmer

Svar #7: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Jannik
den 17/09-2012 kl. 00.50

Stem op 1 Stem ned 0

Ja okay, nu tog jeg så en re-install af Traktor, ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det, men det hele funker nu, haha.

Men anyways, tusind tak for hjælpen og tiden.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #8: Traktor + iTunes / Missing files

Skrevet af Mark
den 20/03-2015 kl. 12.30

Stem op 0 Stem ned 0

Tjek mappen itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) media.
1. Åbn Finder.
2. Fra Side Bar, klik din hjemmemappe (mappen opkaldt efter din brugerkonto).
3. Gå til Musik> iTunes> itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) Media.
Bemærk: Det kan være nødvendigt at gå til Musik> iTunes> itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) Music, hvis mappen itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) Media er tom.
4. Åbn den tilsvarende mappe for den filtype, du leder efter. Indholdet af mappen vil blive opført i alfabetisk rækkefølge. Afhængig af mappen, vil filerne blive sorteret efter kunstner, forfatter eller titel.
5. Hvis du ikke kunne finde dine tabte medier i mappen itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) Media, kontrollere dine indstillinger i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) for at se om dit medie er i en anden placering.

8 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 8
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR