DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Musik

Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 22/10-2011 kl. 21.04

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hvordan dælen for man sin konto godkendt til tysk itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) store ?
kan det lade sig gøre ? Hører meget musik fra tyske pladeselskaber, men er nød til at købe cd`erne og få den sendt... kan ikke købe det i itunes... hvordan kommer jeg til det ?

Flansmose Out
Radius 3000 + Djx 750 + Marshall Major

10 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 10
Gå til side: 1

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #1: Itunes Store

Skrevet af Michael
den 22/10-2011 kl. 21.48

Stem op 0 Stem ned 0

Det tror jeg da ikke umiddelbart man kan, med mindre man snyder sig til det på en eller anden måde.
Musikken er vel på forhånd bestemt til at skulle udgives på forskellige tidspunkter i forskellige lande, men prøv da og skriv en mail til deres support og hør ad.

Mvh Michael Petersen
www.djdixx.dk

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #2: Itunes Store

Skrevet af Kristian
den 22/10-2011 kl. 22.50

Stem op 0 Stem ned 0

Du skal have tyske penge smidt ind i det, ligesom med alle andre lande. - Så enten er det at få sat en tysk bankkonto op/ bruge sådan en, eller købe iTunes-gavekort derovre. Jeg er selv i USA p.t. og jeg køber bare deres gavekort og "redeem"er dem i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue)

Kristian Ullum Vind // Kris Winds
http://mobildiskotek-elektro.dk/

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 23/10-2011 kl. 03.02

Stem op 0 Stem ned 0

Kristian Ullum Vind skrev:
Du skal have tyske penge smidt ind i det, ligesom med alle andre lande. - Så enten er det at få sat en tysk bankkonto op/ bruge sådan en, eller købe iTunes-gavekort derovre. Jeg er selv i USA p.t. og jeg køber bare deres gavekort og "redeem"er dem i itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue)

Kristian Ullum Vind // Kris Winds
http://mobildiskotek-elektro.dk/

Jep det er måden! Køb et (tysk) itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) gavekort og set det ind... Du bliver så spurgt om at oprette en itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) konto. Til det skal du brugen mail der kunne være tysk (eller ihvertfald ikke viser du er dansk) plus en adresse et sted i tyskland.

Med Amerikanske itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) gavekort kan disse købes online på nettet og du får så bare en mail med gavekorts koden du skal indtaste....

Mangler dog stadig at finde et sted hvor jeg online kan købe et tysk itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) gavekort - Så hvis nogen kender til det, så råb gerne højt

Siden hen skal man så købe nye gavekort som man sætter ind på sin itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) konto i det pågældende land!

*MØ||ER

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #4: Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 23/10-2011 kl. 09.55

Stem op 0 Stem ned 0

Så jeg skal ha 2 itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) kontoer for at det fungere ?? For Så kan jeg lige så gost købe dem på cd

Flansmose Out

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #5: Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 23/10-2011 kl. 10.14

Stem op 0 Stem ned 0

Thomas Flansmose skrev:
Så jeg skal ha 2 itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) kontoer for at det fungere ?? For Så kan jeg lige så gost købe dem på cd

Flansmose Out

Det jo op til en selv.... Jeg synes det er nemmer at logge ud fra min danske konto og ind på min US konto og købe som downloads end at bestille det på fysisk cd og vente på det kommer hjem for så at rippe det ind på computeren!!!

*MØ||ER

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #6: Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 23/10-2011 kl. 20.05

Stem op 0 Stem ned 0

jeg tager lige en snak med mit hoved så ser vi

Flansmose Out

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #7: Itunes Store

Skrevet af Olaf
den 24/10-2011 kl. 12.40

Stem op 0 Stem ned 0

hej Thomas

Du kan se mere i dette link:

http://politiken.dk/tjek/digitalt/ECE788991/itunes-kunder-kan-spare-en-fjerdedel/

Samme metode for en Tysk konto.

God spiller

Mvh Olaf

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #8: Itunes Store

Skrevet af Thomas
den 24/10-2011 kl. 15.40

Stem op 0 Stem ned 0

Mangler bare stadig et sted at købe Tyske itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) gavekort online?

*MØ||ER

Positive stemmer

Mark

Vis alle
Negative stemmer

Svar #9: Itunes Store

Skrevet af Mark
den 27/01-2015 kl. 19.59

Stem op 1 Stem ned 0

U hebt een Duitse creditcard of gift card en een Duits adres om de inhoud van de Duitse itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) Store aan te schaffen.

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #10: Itunes Store

Skrevet af Mark
den 29/03-2015 kl. 19.44

Stem op 0 Stem ned 0

Uma queixa comum. Apple só comunicar em francês e alemão, se você tem uma conta na Suíça. Não há nada que você possa fazer para mudar isso, mas há um trabalho em torno de se você configurar uma conta falsa loja dos EUA usando um US comprado itunesKøb musik til 8,- per nummer på iTunes (åbnes i nyt vindue) comprovante e um endereço nos EUA. Isso também lhe dá acesso a US armazenar conteúdo, como filmes e programas de TV mais baratas que são franqueadas para distribuição europeia. Se você verificar alguns revendedores Apple, que vendem vouchers para em torno de valor de face.

10 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 10
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR