DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Partner: MensCare.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Track ID

Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Benjamin den 29/07-2010 kl. 00.48

Hey DJz!

På ABC blev der spillet en dance klassiker mellem 12 og 14 og man kan ikke se de tracks på deres playliste.. Så jeg tænkte på om der var nogle der hørte ABC på det tidspunkt og har en ide om hvilket track det var??

Vh. Benja

7 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 7
Gå til side: 1

Svar #1: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Christian den 29/07-2010 kl. 02.10

Hey, Jeg sad og lyttede ret koncentreret til ABC i det tidsrum, men nu ved jeg der blev spillet mange sange lige præcis i de 2 timer

Kan du komme med lidt specifikt, sådan som et nærmere tidspunkt, eller hva der bliver sunget i sangen.

Venlig Hilsen
ChristianDrastrup.dk

Svar #2: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Poul den 29/07-2010 kl. 08.30

Find blot Radio ABCs hjemmeside - der er playlister, og så klarer du nok selv resten.
God jagt.
Med venlig hilsen
Poul Horsbøl

Svar #3: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Morten den 29/07-2010 kl. 09.11

Playlisten er vist ikke lagt online endnu, så send dem en mail eller vent lidt tid og se om den bliver lagt op

TRAP... Resident BuddyHolly Middelfart
Deejay på hovedscenen Dm i disco 2010

Svar #4: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Benjamin den 29/07-2010 kl. 13.44

Christian: Jamen jeg har jo desværre glemt alt om hvad der kan kendetegne det track!

Poul: Jeg skrev i indlægget at playlisten ikke var opdateret.

Morten: Jeg har ledt efter en mail på hjemmesiden, men uden held. Er jeg blind??

Svar #5: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Christian den 29/07-2010 kl. 16.19

Spar dig mailen - At finde den sang du søger er som at lede efter en nål i en høstak når du ikke ved mere om det end det er en klassiker og den blev spillet i tidsrummet 12-14 - Radioabc's studiemail er: abc@radioabc.dk - Men spar dig, det var mig der var på arbejde i det tidsrum du snakker om, og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal kigge efter

Venlig Hilsen
ChristianDrastrup.dk

Svar #6: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Benjamin den 29/07-2010 kl. 17.33

Ved du nøjagtigt hvad der blev spillet i det tidsrum?

Svar #7: Radio ABC mellem 12-14 d 28. juli

Skrevet af Christian den 30/07-2010 kl. 09.55

Jeg ved præcis hvad der var planlagt der skulle spille, men om jeg har afviget fra den, kan jeg ærlig talt ikke huske...
EDIT: Det eneste jeg kan se der skulle være planlagt at spille, som er en gammel klassiker i det tidsrum er Gina G - Oooh Aaah Just a little bit.

Venlig Hilsen
ChristianDrastrup.dk

7 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 7
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

PARTNERE

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR