DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Partner: MensCare.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Lyd-teknik

Martin RoboColor II

Skrevet af Jimmi den 11/03-2010 kl. 12.34

Hej, ja.. så fik jeg fat i nogle af de gode gamle RoboColor 2 og 1 stks RoboZap.. Men jeg kan nu forstå at min Martin controller 2510 ikke kan køre noget af det, ej heller begge systemer (COLOR/ZAP) på een gang.

Zappén kan sagten stå som "stand alone" -Men hva gør jeg smartest hvis jeg vil styre mine robocolor?

Mvh Jimmi

4 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side: 1

Svar #1: Martin RoboColor II

Skrevet af Flemming den 11/03-2010 kl. 14.08

2510 er en styring der krever at du har lavet dine programmer på en PC inden. Evt. Martin 3032 / LJ. Det kommer and på hva Variation af 2510 du har. Er der en 1,8 er den til Martin protukold ( Martin 3032 ) eller er det en 2,0 eller der over er den til martin LJ.

Nu køre disse to produkter du har Martin RoboColor II og RoboZap martin protokold.
(Jeg har en Martin Robocolor II Box der køre DMX .. Robocolor IIX Box )

Jeg vil nok kigge efter en brugt 3032 PC styring eller en 2308. For at styre det via Martin protukold.

Held og lykke med dine produkter.

Flemming Holmgaard
Masterlight.dk

Svar #2: Martin RoboColor II

Skrevet af Jimmi den 11/03-2010 kl. 19.24

Hej Flemming,

Tak for din mail!

Vil det sige at jeg evt kunne programere min 2510 controller hvis jeg kunne låne en pc osv.. ?

Min kører version 1.3

Jeg har kigget efter en 2308 og en 2501 mener jeg den hedder, men det er jo umuligt at opdrive :(

Jimmi

Svar #3: Martin RoboColor II

Skrevet af Flemming den 11/03-2010 kl. 22.59

Hej Jimmi

Med det udstyr du har PT, vil jeg låne mig frem til en der ligger inde med en Martin 3032 PC styring og der på kan du så lave de show du ønsker og der efter lægge dine show over på Din Martin 2510.

Martin 2501 er en for pogramer styring der var fed i 88 - 92 da den havde sin storhed tid.

Nu bor du ikke lige i nærheden af os. for vi har 2 flightcase til at stå med 3032 i. som vi stort set kun bruger til at lave om på programmer i 2510 styringer på div. discoteker,

Men se om der er en der har en i dit område som kan hjælpe dig med udlån af en 3032.

God Weekend

Flemming Holmgaard
Masterlight.dk

Svar #4: Martin RoboColor II

Skrevet af Jimmi den 11/03-2010 kl. 23.10

Så blev jeg allerede MEGET klogere.. mange tak Flemming!

God weekend til dig også

Jimmi,
UniqueSound.dk

4 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

PARTNERE

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR