DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Partner: MensCare.dk

Køb hårvoks fra ID, American Crew, HairDo! og D:FI

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til Jeg søger...

En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Alex den 08/02-2010 kl. 04.12

Jeg havde oprettet tråd herinde igår (lørdag) der hed "Electro/Dutch house megamix" hvor der var link til megamix jeg har lavet og smidt på soundcloud.com.

Da jeg kom på tidligere på aftenen, var den væk. Uden forklaring eller noget andet. Det er fint i sletter forum indlæg hvis i føler at der er noget der ikke er gjort efter regler (som ikke er sagen her) men skriv hvorfor i gør det.

Det sjove er at hvis man på google skriver "djz electro dutch" så kommer der link til min indlæg. Men når man går ind, er der ingenting.

Godnat!

DJ BALEX - Mobildiskotek LiveBeat
www.livebeat.dk

14 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 14
Gå til side: 1

Svar #1: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Michael den 08/02-2010 kl. 06.53

Forklaring er ret simpel, du har linket til noget der kunne downloades, og da du ikke har rettigheder til de numre du havde mixet, så sletter vi uden varsel. Ellers ville djz.dk bryde loven og det er vi ikke interesseret i.

Kein Zurück
www.djmichael.dk

Svar #2: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Alex den 08/02-2010 kl. 13.35

Det var da godt nok vildt. Hvorfor sletter man ikke 9/10 andre mixes, links, osv osv folk smider ind på siden? Det er første gang jeg har hørt om nogen der har fået slettet ders indlæg med link til noget "der kan downloades".

Og med hensyn til rettigheder, du ved da ingenting om jeg har rettigheder til disse sange.

www.livebeat.dk

Svar #3: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Michael den 08/02-2010 kl. 14.04

Hej Alex

Vi sletter din link til mix hvor der er mulighed for download, og vi skønner at den der har oprettet et indlæg ikke har rettigheder jf. de regler vi har:

§4
Der må ikke linkes til stødende hjemmesider i forum. DJz.dk ikke har mulighed for at gennemgå indholdet af de hjemmesider, der står opført eller er linket til under de forskellige indlæg, og DJz.dk er således ikke ansvarlig for indholdet, overholdelse af eventuelle ophavsrettigheder, lovligheden eller anstændigheden af det materiale.

Hvis du har rettigheder til de numre som du havde mixet, så send dem gerne til os.

Der er mange indlæg der bliver slettet på denne konto, og jeg kan ikke afvise der sker en fejl fra vores side engang imellem, det arbejde vi lægge her på djz.dk, er frivilligt og ulønnet. Derfor sidder vi hellere ikke og gennemgår alt, men bruger nogle enkelte fixpunkter til at regulere. Du skal huske at djz.dk kan komme i fedtefadet rent lovgivningsmæssigt hvis vi linker til noget materiale som af beskyttet af lovgivningen.

Kein Zurück
www.djmichael.dk

Svar #4: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Alex den 08/02-2010 kl. 14.18

Det er helt helt fair Michael. Men jeg har dog ikke tidligere oplevet at folk der linkede til soundcloud fik slettet deres tråde. Synes bare at det var underligt at min tråd blev slettet når man ved et hurtigt oversigt over forumet kan finde en 2-3 andre indlæg med links til soundcloud og download (:. Men det er ligemeget nu. Som sagt, jeg ville bare have en forklaring (:

www.livebeat.dk

Svar #5: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Michael den 08/02-2010 kl. 14.24

Hej Alex

Der er masser link til soundcloud og det er ikke alle der bliver slettet, specielt ikke hvis mixet kun kan afspilles ala Youtube. Vi prøver at fange det meste hvor der er download mulighed og vi skønner at der ikke følger rettigheder med. Men kan ikke afvise nogen slipper gennem vores kritiske øjne, da ingen af os sidder og overvåger dag og nat.

Smid gerne dine mix hvor folk har mulighed for at høre dem.

Kein Zurück
www.djmichael.dk

Svar #6: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Kim den 08/02-2010 kl. 15.20

"DJz.dk ikke har mulighed for at gennemgå indholdet af de hjemmesider, der står opført eller er linket til under de forskellige indlæg, og DJz.dk er således ikke ansvarlig for indholdet, overholdelse af eventuelle ophavsrettigheder, lovligheden eller anstændigheden af det materiale."

Er det ikke ansvarsfraskrivelse nok til, at det ikke er djz.dk, som bliver klandret for mixes?
Synes det virker lidt modsigende på, hvad du skriver...

Contact & Booking:
www.myspace.com/kornum

Svar #7: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af michael den 08/02-2010 kl. 15.46

Vi

Svar #8: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af michael den 08/02-2010 kl. 15.49

Aaaargh fucking lorte computer.

Gider ikke skrive det igen.

Tænkt jeg til hvad der skulle stå efter vi...he he..

:
:
:
:
:
:
:
:
:
: : @ :

Svar #9: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Rasmus den 08/02-2010 kl. 15.56

Når selv administratorer bliver sure på forum systemet skal der nok til at laves om !

Rasmus Steiniche
1St Sound Lyd & Lys - www.1st-sound.dk

Svar #10: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Louis den 08/02-2010 kl. 16.21

Alex...

hvis du havde fuldt lidt med på det sidste, så har lignende været oppe og vende, desuden er det også en god ide at læse reglerne for sitet når man nu bruger det (:

Svar #11: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Kent den 08/02-2010 kl. 17.16

der er slettte mange indlæg på den konto. og ganske fint syntes jeg.

mvh kent nielsen

Svar #12: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Alex den 08/02-2010 kl. 17.29

Har ikke været på herinde de sidste 3-4 uger, så det har ikke oplevet.

www.livebeat.dk

Svar #13: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Michael den 08/02-2010 kl. 17.37

Hej Kim

Eftersom det er os der hoster en ulovlighed, så risikere vi også at få "et par på hovedet" for det, og det kan koste kroner. Hvis du ikke ved det, så er forum gratis fordi det er baseret på frivilligt arbejde. Hvis vi skal til at betale bøder så kan det i sidste ende rammer brugerne, og det er der vist ingen der er interesseret i.

Så tror jeg vist ikke der er mere at tilføje til denne sag.

Kein Zurück
www.djmichael.dk

Svar #14: En forklaring fra forum ansvarlig?

Skrevet af Kim den 08/02-2010 kl. 18.27

I hoster ikke... I linker jo bare. Det er soundcloud der hoster (i dette tilfælde)

Contact & Booking:
www.myspace.com/kornum

14 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 14
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

PARTNERE

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR